pracuj z nami w Megaron S.A.

aktualne oferty pracy

Przedstawiciel Handlowy (rynek chemii budowlanej) - miejsce pracy: Płońsk, Płock, Gostynin, Sochaczew i okolice

Do nowo stworzonego regionu obejmującego teren: Września, Konin, Gostyń, Poznań, Kalisz i okolic poszukujemy osoby która będzie odpowiedzialna za:

  • Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
  • Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
  • Monitoring działań konkurencji;
  • Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:

  • Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
  • Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
  • Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
  • Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
  • Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;

Co możemy Ci zaoferować:

  • Umowę o pracę;
  • 4 Dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego
  • Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
  • Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, tablet
  • Współpracę z ciekawymi ludźmi w firmie, którzy pomogą Ci osiągnąc sukces, jeśli i Ty go chesz
Przedstawiciel Handlowy (rynek chemii budowlanej) - miejsce pracy: Sopot i okolice

Przedstawiciel handlowy w naszej firmie odpowiada za:

  • Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
  • Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
  • Monitoring działań konkurencji;
  • Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:

  • Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
  • Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
  • Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
  • Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
  • Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;

Co możemy Ci zaoferować:

  • Bezpieczeństwo zatrudnienia – w naszej firmie pracuje wiele osób z 20-letnim stażem, cenimy wiedzę osób, które znają nas „od podszewki” dlatego staramy się, aby pracowali z nami tak długo jak tylko jest to możliwe;
  • Podpisujemy umowę o pracę – na czas nieokreślony;
  • Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
  • Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
  • Pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta, dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla zatrudnionych osób;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, dofinansowanie do nauki języka angielskiego
Przedstawiciel Handlowy (rynek chemii budowlanej) - miejsce pracy: Kraków i okolice - umowa o pracę na zastępstwo

Przedstawiciel handlowy w naszej firmie odpowiada za:

  • Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
  • Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
  • Monitoring działań konkurencji;
  • Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:

  • Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
  • Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
  • Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
  • Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
  • Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;

Co możemy Ci zaoferować:

  • Bezpieczeństwo zatrudnienia – w naszej firmie pracuje wiele osób z 20-letnim stażem, cenimy wiedzę osób, które znają nas „od podszewki” dlatego staramy się, aby pracowali z nami tak długo jak tylko jest to możliwe;
  • Podpisujemy umowę o pracę na zastępstwo
  • Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
  • Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
  • Pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta, dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla zatrudnionych osób;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, dofinansowanie do nauki języka angielskiego
Księgowa/y - miejsce pracy: Szczecin- umowa o pracę na zastępstwo

Zadania:

  • dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, m.in. wyciągów bankowych,
    kart kredytowych,
  • wprowadzanie przelewów krajowych do płatności, pobieranie WB
  • wystawianie faktur z tytułu udzielonych bonusów, rabatów itp.,
  • kontrola korekt VAT,
  • windykacja,
  • rejestracja nowych i aktualizacja kontrahentów/odbiorców,
  • współpraca z innymi działami w firmie w zakresie rozliczeń dokumentów księgowych,
  • wykonywanie innych zadań ogólnoksięgowych.

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (finanse,
    rachunkowość),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok,
  •  praktyczna znajomość prawa podatkowego i rachunkowego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office lub Open Office,
  • umiejętność zwracania uwagi na szczegóły przy wykonywaniu powtarzalnych zadań,
  • zorientowanie na osiąganie rezultatów przy realizacji zadań wymagających
    współpracy z innymi działami w firmie,
  • branie odpowiedzialności za realizację zadań oraz nastawienie na poszukiwanie
    rozwiązań w niestandardowych sytuacjach,
  • komunikowanie się z innymi w sposób nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i
    możliwości.

Co oferujemy:

  • umowę o pracę na zastępstwo – min. 1,5 roku,
  • realny wpływ na rozwój firmy- cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe
    pomysły są dla nas impulsem do zmian,
  • prawo do błędu- wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”,
    dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki
    refleksji nad nimi możemy coś ulepszać,
  • pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta,
    dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla
    zatrudnionych osób,
  • pracę hybrydową po okresie wdrożenia na stanowisku pracy,
  • nowoczesne i przyjazne otoczenie pracy,
  • możliwość rozwoju, szkoleń i dokształcania zawodowego.
Specjalista ds. handlowych - miejsce pracy: Szczecin- umowa o pracę na czas określony (3 mce) z możliwością przedłużenia

Zadania:

  • wystawianie FV i FV korygujących
  • zlecanie wysyłek oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów do wysyłki
    towarów
  • kontakt z Klientami firmy w zakresie ustalania dostaw oraz FV
  • obsługa systemu ERP w zakresie przygotowywania i kompletowania zamówień
  • bieżąca współpraca z Przedstawicielami handlowymi w zakresie realizacji zamówień
  • współpraca z innymi działami w firmie (księgowość, magazyn, produkcja)

Oczekiwania:

  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • doświadczenie w logistyce mile widziane, ale nie jest niezbędne- wszystkiego Cię
    nauczymy
  • dobre umiejętności komunikacyjne i nastawienie na osiąganie rezultatów
  • szukanie najbardziej efektywnych metod realizacji celów
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, gdzie ilość zadań w znacznej mierze uzależniona jest od dynamiki spływających zamówień ze strony Klienta firmy
  • dobra organizacja pracy własnej oraz ustalania priorytetów
  • mile widziana znajomość pracy w systemie Microsoft Business Central

Co oferujemy:

  • umowę o pracę na czas określony- 3 mce, z możliwością przedłużenia
  • realny wpływ na rozwój firmy- cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe
    pomysły są dla nas impulsem do zmian,
  • prawo do błędu- wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”,
    dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki
    refleksji nad nimi możemy coś ulepszać,
  • możliwość uzyskania doświadczenia w obszarze logistyki, w pracy bezpośrednio u producenta
  • pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta,
    dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla
    zatrudnionych osób,
  • pracę hybrydową
  • nowoczesne i przyjazne otoczenie pracy
Miło nam, że interesujesz się możliwością pracy właśnie w naszej firmie. Jeśli dziś nie znalazłeś ofert pracy dla siebie, a interesuje Cię praca w Megaron S.A., wypełnij i wyślij nam swoje CV. Rozważymy Twoją kandydaturę, w przypadku pojawienia się kolejnych ofert pracy, w których nasze wymagania będą zbieżne z Twoimi kwalifikacjami.

daj nam znać, że jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań

wypełnij formularz i prześlij nam swoje CV

    Megaron S.A.

    ul. Pyrzycka 3 e,f, 70-892 Szczecin

    NIP 852-05-08-938, REGON 810403202,

    KRS 0000301201

    Numer BDO 000006191

    Wszelkie prawa zastrzeżone Megaron S.A. 2020. Filmy promocyjne: Remedy-Brand