pracuj z nami w Megaron S.A.
aktualne oferty pracy
Przedstawiciel Handlowy (rynek chemii budowlanej) - miejsce pracy: Płońsk, Płock, Gostynin, Sochaczew i okolice
Do nowo stworzonego regionu obejmującego teren: Września, Konin, Gostyń, Poznań, Kalisz i okolic poszukujemy osoby która będzie odpowiedzialna za:
- Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
- Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
- Monitoring działań konkurencji;
- Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:
- Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
- Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
- Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
- Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
- Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;
Co możemy Ci zaoferować:
- Umowę o pracę;
- 4 Dodatkowe dni urlopu wypoczynkowego
- Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
- Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, tablet
- Współpracę z ciekawymi ludźmi w firmie, którzy pomogą Ci osiągnąc sukces, jeśli i Ty go chesz
Przedstawiciel Handlowy (rynek chemii budowlanej) - miejsce pracy: Sopot i okolice
Przedstawiciel handlowy w naszej firmie odpowiada za:
- Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
- Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
- Monitoring działań konkurencji;
- Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:
- Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
- Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
- Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
- Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
- Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;
Co możemy Ci zaoferować:
- Bezpieczeństwo zatrudnienia – w naszej firmie pracuje wiele osób z 20-letnim stażem, cenimy wiedzę osób, które znają nas „od podszewki” dlatego staramy się, aby pracowali z nami tak długo jak tylko jest to możliwe;
- Podpisujemy umowę o pracę – na czas nieokreślony;
- Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
- Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
- Pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta, dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla zatrudnionych osób;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, dofinansowanie do nauki języka angielskiego
Przedstawiciel Handlowy (rynek chemii budowlanej) - miejsce pracy: Kraków i okolice - umowa o pracę na zastępstwo
Przedstawiciel handlowy w naszej firmie odpowiada za:
- Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
- Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
- Monitoring działań konkurencji;
- Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
- Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;
Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:
- Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
- Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
- Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
- Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
- Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;
Co możemy Ci zaoferować:
- Bezpieczeństwo zatrudnienia – w naszej firmie pracuje wiele osób z 20-letnim stażem, cenimy wiedzę osób, które znają nas „od podszewki” dlatego staramy się, aby pracowali z nami tak długo jak tylko jest to możliwe;
- Podpisujemy umowę o pracę na zastępstwo
- Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
- Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
- Pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta, dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla zatrudnionych osób;
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, dofinansowanie do nauki języka angielskiego
Księgowa/y - miejsce pracy: Szczecin- umowa o pracę na zastępstwo
Zadania:
- dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych, m.in. wyciągów bankowych,
kart kredytowych, - wprowadzanie przelewów krajowych do płatności, pobieranie WB
- wystawianie faktur z tytułu udzielonych bonusów, rabatów itp.,
- kontrola korekt VAT,
- windykacja,
- rejestracja nowych i aktualizacja kontrahentów/odbiorców,
- współpraca z innymi działami w firmie w zakresie rozliczeń dokumentów księgowych,
- wykonywanie innych zadań ogólnoksięgowych.
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (finanse,
rachunkowość), - doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok,
- praktyczna znajomość prawa podatkowego i rachunkowego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office lub Open Office,
- umiejętność zwracania uwagi na szczegóły przy wykonywaniu powtarzalnych zadań,
- zorientowanie na osiąganie rezultatów przy realizacji zadań wymagających
współpracy z innymi działami w firmie, - branie odpowiedzialności za realizację zadań oraz nastawienie na poszukiwanie
rozwiązań w niestandardowych sytuacjach, - komunikowanie się z innymi w sposób nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i
możliwości.
Co oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo – min. 1,5 roku,
- realny wpływ na rozwój firmy- cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe
pomysły są dla nas impulsem do zmian, - prawo do błędu- wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”,
dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki
refleksji nad nimi możemy coś ulepszać, - pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta,
dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla
zatrudnionych osób, - pracę hybrydową po okresie wdrożenia na stanowisku pracy,
- nowoczesne i przyjazne otoczenie pracy,
- możliwość rozwoju, szkoleń i dokształcania zawodowego.
Specjalista ds. handlowych - miejsce pracy: Szczecin- umowa o pracę na czas określony (3 mce) z możliwością przedłużenia
Zadania:
- wystawianie FV i FV korygujących
- zlecanie wysyłek oraz przygotowywanie niezbędnych dokumentów do wysyłki
towarów - kontakt z Klientami firmy w zakresie ustalania dostaw oraz FV
- obsługa systemu ERP w zakresie przygotowywania i kompletowania zamówień
- bieżąca współpraca z Przedstawicielami handlowymi w zakresie realizacji zamówień
- współpraca z innymi działami w firmie (księgowość, magazyn, produkcja)
Oczekiwania:
- wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
- doświadczenie w logistyce mile widziane, ale nie jest niezbędne- wszystkiego Cię
nauczymy - dobre umiejętności komunikacyjne i nastawienie na osiąganie rezultatów
- szukanie najbardziej efektywnych metod realizacji celów
- umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, gdzie ilość zadań w znacznej mierze uzależniona jest od dynamiki spływających zamówień ze strony Klienta firmy
- dobra organizacja pracy własnej oraz ustalania priorytetów
- mile widziana znajomość pracy w systemie Microsoft Business Central
Co oferujemy:
- umowę o pracę na czas określony- 3 mce, z możliwością przedłużenia
- realny wpływ na rozwój firmy- cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe
pomysły są dla nas impulsem do zmian, - prawo do błędu- wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”,
dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki
refleksji nad nimi możemy coś ulepszać, - możliwość uzyskania doświadczenia w obszarze logistyki, w pracy bezpośrednio u producenta
- pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta,
dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla
zatrudnionych osób, - pracę hybrydową
- nowoczesne i przyjazne otoczenie pracy
Miło nam, że interesujesz się możliwością pracy właśnie w naszej firmie. Jeśli dziś nie znalazłeś ofert pracy dla siebie, a interesuje Cię praca w Megaron S.A., wypełnij i wyślij nam swoje CV. Rozważymy Twoją kandydaturę, w przypadku pojawienia się kolejnych ofert pracy, w których nasze wymagania będą zbieżne z Twoimi kwalifikacjami.
daj nam znać, że jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań
wypełnij formularz i prześlij nam swoje CV
Megaron S.A.
ul. Pyrzycka 3 e,f, 70-892 Szczecin
NIP 852-05-08-938, REGON 810403202,
KRS 0000301201
Numer BDO 000006191
Wszelkie prawa zastrzeżone Megaron S.A. 2020. Filmy promocyjne: Remedy-Brand