pracuj z nami w Megaron S.A.

aktualne oferty pracy

Samodzielna/y Księgowa/y - miejsce pracy: Szczecin- umowa o pracę

Zadania:

    • Dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych m.in faktur zakupowych dotyczących floty samochodowej, zużycia mediów, leasingów
    • Przygotowanie i księgowanie deklaracji JPK VAT
    • Sporządzanie sprawozdań statystycznych GUS
    • Sporządzanie deklaracji Intrastat
    • Nadzór i weryfikacja księgowania operacji magazynowych
    • Nadzór i weryfikacja księgowania procesów produkcyjnych
    • Rozliczanie produkcji
    • Rozliczanie wyników inwentaryzacji majątku obrotowego
    • Uzgadnianie sald kont księgowych
    • Wykonywanie innych zadań związanych z funkcjonowaniem księgowości
    • Współpraca z innymi działami w firmie w zakresie rozliczeń dokumentów księgowych

Oczekiwania:

    • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe kierunkowe (finanse, rachunkowość)
    • Doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata
    • Praktyczna znajomość prawa podatkowego i rachunkowego
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office lub Open Office
    • Umiejętność zwracania uwagi na szczegóły przy wykonywaniu powtarzalnych zadań
    • Zorientowanie na osiąganie rezultatów przy realizacji zadań wymagających współpracy z innymi działami w firmie
    • Branie odpowiedzialności za realizację zadań oraz nastawienie na poszukiwanie rozwiązań w niestandardowych sytuacjach
    • Komunikowanie się z innymi w sposób nastawiony na poszukiwanie rozwiązań i możliwości

    Co oferujemy:

      • Umowę o pracę
      • Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian
      • Pakiet socjalny dla każdego pracownika – paczki dla dzieci, bony na święta, dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla zatrudnionych osób
      • Pracę hybrydową po okresie wdrożenia na stanowisku pracy
      • Nowoczesne i przyjazne otoczenie pracy
      • Możliwość rozwoju, szkoleń i dokształcania zawodowego
      Przedstawiciel Handlowy - miejsce pracy: Sopot i okolice

      Przedstawiciel handlowy w naszej firmie odpowiada za:

      • Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
      • Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
      • Monitoring działań konkurencji;
      • Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

      Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:

      • Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
      • Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
      • Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
      • Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
      • Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;

      Co możemy Ci zaoferować:

      • Bezpieczeństwo zatrudnienia – w naszej firmie pracuje wiele osób z 20-letnim stażem, cenimy wiedzę osób, które znają nas „od podszewki” dlatego staramy się, aby pracowali z nami tak długo jak tylko jest to możliwe;
      • Podpisujemy umowę o pracę – na czas nieokreślony;
      • Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
      • Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
      • Pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta, dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla zatrudnionych osób;
      • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, dofinansowanie do nauki języka angielskiego
      Przedstawiciel Handlowy - miejsce pracy: Wrocław i okolice

      Przedstawiciel handlowy w naszej firmie odpowiada za:

      • Realizację celów sprzedażowych- poprzez budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy- klientem indywidualnym, marketami budowlanymi oraz dystrybutorami;
      • Zarządzanie procesem sprzedaży na podległym terenie poprzez realizację akcji marketingowych np. pokazów u Klienta, akcji promocyjnych itp.;
      • Monitoring działań konkurencji;
      • Bieżące i systematyczne raportowanie w systemie wewnątrz firmy;
      • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy;

      Poszukujemy osoby, która ma min. 2 letnie doświadczenie w aktywnej sprzedaży oraz potrafi:

      • Budować długofalowe relacje z Klientami – wzbudzać zaufanie, działać systematycznie, dotrzymywać ustalonych obietnic;
      • Rozwijać biznes – zarządzać informacjami, w taki sposób, aby poszukiwać danych i wyciągać z nich wnioski, które mają wpływ na rozwój podległego rynku;
      • Zaplanować własne działania sprzedażowe w dłuższej perspektywie – zapewnić stabilność i rozwój rynku na podległym terenie;
      • Działać na rzecz współpracy w całej firmie – realizować cele zespołowe uwzględniając perspektywę innych działów w firmie;
      • Osiągać założone cele – samodzielnie proponować rozwiązania zwiększające efektywność;

      Co możemy Ci zaoferować:

      • Bezpieczeństwo zatrudnienia – w naszej firmie pracuje wiele osób z 20-letnim stażem, cenimy wiedzę osób, które znają nas „od podszewki” dlatego staramy się, aby pracowali z nami tak długo jak tylko jest to możliwe;
      • Podpisujemy umowę o pracę – na czas nieokreślony;
      • Realny wpływ na rozwój firmy – cenimy innowacyjność i kreatywność, dlatego nowe pomysły są dla nas impulsem do zmian;
      • Prawo do błędu – wyznajemy zasadę, że „nie myli się tylko ten, kto nie pracuje”, dlatego ważna jest dla nas umiejętność przyznawania się do pomyłek, bo dzięki refleksji nad nimi możemy coś ulepszać;
      • Pakiet socjalny dla każdego pracownika- paczki dla dzieci, bony na święta, dofinansowanie do wczasów, możliwość uzyskania nieoprocentowanej pożyczki dla zatrudnionych osób;
      • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, samochód służbowy, telefon, dofinansowanie do nauki języka angielskiego
      Miło nam, że interesujesz się możliwością pracy właśnie w naszej firmie. Jeśli dziś nie znalazłeś ofert pracy dla siebie, a interesuje Cię praca w Megaron S.A., wypełnij i wyślij nam swoje CV. Rozważymy Twoją kandydaturę, w przypadku pojawienia się kolejnych ofert pracy, w których nasze wymagania będą zbieżne z Twoimi kwalifikacjami.

      daj nam znać, że jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań

      wypełnij formularz i prześlij nam swoje CV

        Megaron S.A.

        ul. Pyrzycka 3 e,f, 70-892 Szczecin

        NIP 852-05-08-938, REGON 810403202,

        KRS 0000301201

        Numer BDO 000006191

        Wszelkie prawa zastrzeżone Megaron S.A. 2020. Filmy promocyjne: Remedy-Brand