Megaron
Marketing
21.06.2023
Wykorzystanie budżetu
- Twój tytuł idzie tutaj 50%
Prowadzone obecnie kampanie reklamowe
Contact MAX
Papa w płynie
A-2 i C-50
SMIG.pl – statystyki
WEJŚCIA NA ŚMIG.PL
WSPÓŁCZYNNIK ODRZUCEŃ NA ŚMIG.PL
Osiągnęła następujące wyniki:
![Dv21_kampania_zasieg1](https://megaron.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Dv21_kampania_zasieg1.webp)
![Dv21_kampania_zasieg2](https://megaron.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Dv21_kampania_zasieg2.webp)
Działania – łączna liczba działań podjętych przez oglądających reklamy. Działania obejmują aktywność (polubienia, komentarze) lub kliknięcia.
![Dv21_kampania_zasieg3](https://megaron.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Dv21_kampania_zasieg3.webp)
![Dv21_kampania_zasieg4](https://megaron.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Dv21_kampania_zasieg4.webp)
FB – kampania na aktywność
Osiągnęła następujące wyniki:
![Dv21_kampania_aktywnosc1](https://megaron.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Dv21_kampania_aktywnosc1.webp)
![Dv21_kampania_aktywnosc2](https://megaron.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Dv21_kampania_aktywnosc2.webp)
![Dv21_kampania_aktywnosc3](https://megaron.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Dv21_kampania_aktywnosc3.webp)